Szukaj na tym blogu

niedziela, 29 czerwca 2014

Wakacyjne szaleństwo

JEST! NADESZŁY!  JUŻ SĄ! CZUJECIE TO? ZDAJECIE SOBIE SPRAWĘ?

WAKACJE JUŻ SĄ!!!

Wybaczcie za ten krzyczany wstęp, ale nie mogłam się powstrzyma!, po pierwsze chcę was przeprosić, zespół mi się laptop z dalszym ciągiem opowiadania, narazie nie mogę go za mieścić, może w przyszłym tygodniu.... Przepraszam...

Wracając do wakacji, już jutro będę RUDA. Kupiłam sobie szampon koloryzujący, aby podczas wakacji być... taką jaką chcę, uważam że rudy wyraża mnie, ale to się jutro okaże ;)

 Z ocen jestem średnio jestem zadowolona, ale nie będę was zanudzać.

Chciałam poruszyć temat waszej inywidualności.Czy uważacie się za normalnych czy za dziwnych? Macie takie swoje wariactwa? Czy jest coś co robicie, lubicie jako jedyni ze znajomych? Czego się wstydzicie a z czego jesteście dumni? To mnie ciekawi, chciała bym znać wasze podejście, ale nie wymagam odpowiedzi...

Moja "indywidualność"
 Uważam się za osobę dziwną ;) I jestem z tego dumna... Mam swoje wariactwa, uwielbiam fantastykę pod każdą postacią gry, filmy, opowiadania. Kolejną rzeczą którą lubie mimo że mam już 15 lat... Podobają mi się bajki, ale nie te seriale, nie te robiące wode z mózgu, demoralizujące, za przeproszeniem debilne młodzieżowe top seriale o nastolatkach, tylko bajki pełnometrażowe, z przesłaniem, niektóre cytaty mają taką głębię... Ale nie ważne, tylko ja? nie wiem co robie jedyna...
Wolę być inna niż wszyscy i jestem z tego dumna... Ale się rozgadałam ;) Piszcie co o tym myślicie ;)

 PS. O czym chcecie jeszcze poczytać na tym blogu?


















1 komentarz:

  1. Udanych wakacji <3
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

GRY