Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Dzień doberek :)

Najpierw się przedstawię :)

Jestem Monika, postanowiłam założyć blog o wszystkim co dla mnie ważne, mianowicie: Książki, filmy, zamieszczę parę zdjęć mojego autorstwa :) Może nawet pokaże wam moje opowiadania. Polecę również niektóre gry. A teraz troszkę dokładniej. Książki (fantastyka)  filmy (przygodowe, fantastyczne) zdjęcia (różne) opowiadanie (fantasy) gry (różne) O tym wszystkim będzie na tym blogu ;) Myślę że się jakoś dogadamy :) Tematyka jest bardzo elastyczna. Dawajcie pomysły w komentarzach. A właśnie!!! Z góry dzięki za komentarze :) Za obserwację też będę wdzięczna, myślę że może w późniejszym czasie będę potrzebowała kogoś do współpracy, ale to okaże się później :)

Do przeczytanka :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GRY