Szukaj na tym blogu

wtorek, 24 czerwca 2014

A oto pare fotek mojego autorstwa ;)

Postanowiłam pokazać Wam parę moich fotografi, pozwoliłam je sobię troszkę obrobić żeby bardziej uwydatnić ich sens ;) I jestem z nich zadowolona ;) Na pierwszym zdjęciu widać jak góry wpływają na nastrój... Dwie moje kolezanki na spacerze po górach. Radość je poprostu rozpiera. Zdjęcie drugie to zdjęcie słońca którę udało mi się pierwszy raz, nawet uchwyciłam parę ptaków w prawym górnym rogu. Trzecie zdjęcie zrobiłam z nudów, ale obrobiłam już z przekonaniem o sukcesie ;) Jeżeli się spodobały w kolejnych wpisach będzie więcej. Bardzo proszę o komentarze i z góry bardzo dziękuję...

Do przeczytanka ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne zdjęcia :) Mają w sobie to coś. Powinnaś częściej dodawać posty ze zdjęciami.

    Zapraszam na swojego bloga z opowiadaniami młodzieżowymi :) http://nastolatkow-historie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

GRY