Szukaj na tym blogu

sobota, 16 sierpnia 2014

Lista książek którę chcę przeczytać :)

Witajcie :) Troszkę się tego nazbierało, tu znajomy, tu przyjaciółka ciągle ktoś poleca mi książki :) Pomyślałam że przekażę wam te tytuły może kogoś coś zainteresuje


Monika G. (ja)
1. "Eragon" Christopher Paolini
2. Seria "Miecz Prawdy" Terry Goodkind
3. "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins
4. "Harry Potter i filozofia" William Irwin, Gregory Bassham
5. Trylogia "Mroczne Materie" Philip Pullman
6. "Pieczęć ognia" Gesa Schwartz
7. "Mroczne umysły" Alexandra Bracken
8. "Życie Pi" Yann Martel
9. "Złodziejka książek" Markus Zusaka
10. "Atramentowe Serce" Cornelia Funke
11. "Opowieści z Narnii"  Clive Staples Lewis





I jak? Czytaliście coś? Podpisujecie się pod poleceniami czy raczej odradzacie? Czekam na komentarze :)



9 komentarzy:

  1. Zawiodłam się na ,,Życiu Pi". Sięgnęłam po tę książkę ponieważ zachęciła mnie reklama filmu, a chciałam najpierw przeczytać a później obejrzeć film ale teraz już jakoś nie mam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film nawet ciekawy, za niedługo recenzja tego filmu na http://obejrzyjmy.blogspot.com/ ZAPRASZAM

      Usuń
  2. Czytałam "Igrzyska śmierci" i ta książka pozytywnie mnie zaskoczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o "Igrzyska Śmierci" zapraszam tutaj→http://our-positive-world.blogspot.com/2014/08/recenzja-niemozliwa.html?m=1 Co do książek na liście przeczytałam także "Złodziejkę książek " którą zdecydowanie mogę ci polecić :) to piękna, wzruszająca, nieco poetycka książka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już zdobyłam "Igrzyska Śmierci" i czytam ;))

      Usuń
  4. Eragon i dalsze części to świetne książki. Każdy ma swój gust. Ja po przeczytaniu wszystkie części Eragona stwierdzam , że było warto. Wciągnął mnie bardzo i jestem szczerą fanką. Co do filmu Eragon (jakby ktoś chciał porównywać) to książka o wiele lepsza.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
    Etna z
    http://wardress-guard.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinie :) Na pewno przeczytam :) Zaraz odwiedzę twojego bloga :) Pozdrawiam

      Usuń

GRY